VC-EBN
VC-EBN
*kontaktní e-mail:
OBLAST POUŽITÍ
• Vlakový switch pro TCMS a/nebo OMTS
• Samostatné zařízení nebo součást VCU
INŽENÝRSKÉ NÁSTROJE
• Webový prohlížeč / FTP klient / SSH terminál pro přístup k vestavěnýmsíťovým serverům zajišťujícím konfiguraci, aktualizaci FW a systémovou diagnostiku
• Wireshark doplněný o pluginy pro protokol TTDP a TRDP slouží k analýze a ladění celých sítí ECN a EBN
NORMY
(splněny pouze v případě montáže
do odpovídajícího rámu)
• EN 50155 – Elektronická zařízení drážních vozidel
• EN 50121-3-2 – Elektromagnetická kompatibilita
• EN 50124-1 – Koordinace izolace
• EN 61373 – Zkoušky rázy a vibracemi
• EN 60529 – Stupně ochrany krytem
• EN 45545-2 – Protipožární ochrana
• IEC 61375-2-3 – TCN – Komunikační profil
• IEC 61375-2-5 – Vlaková komunikační síť (TCN) – Ethernetová vlaková páteřní síť (Ethernet Train Backbone)
• IEC 61375-3-4 – Vlaková komunikační síť (TCN) – Síť Ethernet (Ethernet Consist Network)
POPIS
Modul VC-EBN formátu 6U montovaný do rámu je srdcem komunikačního uzlu páteřní sítě vlaku, což je síťové zařízení, které vytváří páteřní vlakovou síť (Ethernet Train Backbone – ETB) a směruje datové pakety mezi ETB a sítěmi ECN (Ethernet Consist Network) v jednotlivých vozech. Základním implementovaným komunikačním profilem je TRDP. Funkčnost VC-EBN plně odpovídá mezinárodním normám IEC 61375-2-5, 3-4, -2-3.
Implementovaný protokol TTDP automaticky zjišťuje sestavu vlaku se všemi potřebnými vlastnostmi v okamžiku připojování vozu k vlaku. Technologie R-NAT navíc umožňuje připojení identických ECN (se stejnými IP adresami).
VC-EBN může být nakonfigurován tak, aby pracoval v redundantním režimu, pokud jsou v jedné ECN umístěny dva VC-EBN. Algoritmus řízení redundance zajišťuje převzetí všech funkcí záložním VC-EBN v případě výpadku primárního uzlu.
Varianta VC-EBN/B má integrovaný řízený ECN switch s technologií UC-Ring. To umožňuje vybudovat síť ECN odolnou proti poruchám pomocí kruhové topologie s neomezeným počtem switchů a zároveň udržet dobu zotavení po poruše pod 50 ms.