PRODUKTOVÝ MANAŽER TECHNICKÉ PODPORY |
POPIS POZICE: • Podpora konkrétních produktů u zákazníka • Řešení případu technické podporu k daným produktům • Řešení administrativní podpory k daným produktům (certifikace, management konfigurace, atd.) • Testování zákaznických požadavků daných produktů • Příprava a provádění školení zákazníků k daným produktům • Podpora obchodní činnosti s danými produkty OBECNÉ POŽADAVKY: • VŠ/SŠ elektrotechnického směru • Znalost Aj (komunikace se zákazníkem písemnou i mluvenou formou) • Znalost dalších jazyků (Němčina, Ruština, Italština, Čínština) výhodou • Aktivní spolupráce s vývojovým týmem • Komunikativnost a samostatnost v práci • Orientace v HW řešeních výhodou • Zkušenost s vedením menšího vývojového týmu výhodou ODBORNÉ ZNALOSTI: • Technické znalosti a zkušenosti z oblasti vývoje HW nebo SW • Zkušenosti z obdobné pozice výhodou • Znalosti průmyslových komunikačních protokolů výhodou • Znalost práce se systémy technické podpory (Redmine) výhodou NABÍZÍME: • Odpovídající finanční ohodnocení • Flexibilní pracovní doba • Systém firemních benefitů (roční bonusy, stravenky, penzijní připojištění, příspěvek na dopravu) • 4 týdny dovolené + 5 free days a 3 sick days • Vzdělávání a další profesní rozvoj • Zázemí české společnosti s úspěchy po celém světě • Možnost profesního růstu a získání zkušeností v oboru embedded • Místo pracoviště – Praha (200m od stanice metra Skalka, parkování zdarma před budovou) Pokud Vás tato nabídka zaujala, zašlete motivační dopis a strukturovaný životopis na e-mailovou adresu Tato emailová adresa je chráněna před spamboty, abyste ji viděli, povolte JavaScript |